S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
OK

TOVAR V AKCII

naša cena 2,40 EUR
skladom
naša cena 2,95 EUR
skladom
naša cena 29,95 EUR
skladom


Ako postupovať pri reklamácii

Ako postupovať pri reklamácii:

Reklamácia tovaru, ktorý sa poškodil pri preprave

Napriek tomu, že tovar je zabalený bezpečne a takým spôsobom, aby sa minimalizovala možnosť poškodenia pri preprave, výnimočne sa môže stať, že k takémuto poškodeniu obalu alebo aj samotného tovaru počas prepravy dôjde. Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie obalu, skontrolujte kompletnosť zásielky, prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru. Ak je tovar mechanicky poškodený, prípadne nekompletný, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode. Zároveň Vás žiadame o vyplnenie reklamačného formuláru uvedeného nižšie na tejto stránke. A to z dôvodu, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju následne riešiť. Po vyplnení reklamačného formuláru sa tovar dostane k nám do 48 hodín a my Vás budeme následne kontaktovať o ďalšom postupe. Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru, oznámte nám túto skutočnosť prostredníctvom reklamačného formulára ihneď, najneskôr však do 48 hodín a tovar v žiadnom prípade ďalej nepoužívajte. Inak Vám reklamácia poškodenia pri preprave nemusí byť uznaná.

Reklamácia tovaru v záručnej dobe

Pokiaľ sa na výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím reklamačný formulár, na základe ktorého Vás budeme do 1 pracovného dňa kontaktovať a oboznámime Vás s ďalším postupom. Pokiaľ tovar reklamujete v našej spoločnosti, prosíme Vás o zaslanie tovaru na našu adresu:

ASPIRA s.r.o.
Darg. Hrdinov 1830/5
P.O.Box 41
066 01 Humenné


Za deň začatia reklamačného konania sa považuje deň, kedy bol tovar doručený predávajúcemu spolu s reklamačným formulárom (ktorý môže byť odoslaný aj elektronicky).
Tovar k nám zasielajte Slovenskou poštou. Tovar posielajte čistý, spolu so všetkými dokladmi (faktúra, záručný list). Neposielajte tovar na dobierku, v takomto prípade ho nebudeme môcť prevziať..

Ak by ste mali akékoľvek otázky ohľadne reklamácie, o stave Vašej reklamácie, o spôsobe ako možno tovar reklamovať, ale aj otázky týkajúce sa Vášho tovaru (ako napríklad otázky o zaobchádzaní s tovarom – kedy neviete či ide o vadu tovaru, alebo len o neznalosť používania produktu), prosím neváhajte nás kontaktovať, aby sa tak predišlo zbytočnému zdržaniu, či neúmyselnému poškodenie tovaru a vy ste ho mohli plne využívať.

 

V Humennom, 04.06.2013

 

ZjJiZmIw