Garancia výmeny za nový tovar do 7 dní
Čo je služba Garancia výmeny za nový tovar do 7 dní:
- vybavovanie záručných reklamácií môže trvať až 30 dní. S našou službou "Garancia výmeny za nový tovar do 7 dní", vybavíme reklamáciu výmenou za nový tovar do 7 dní
-
cena služby je 1.99 EUR
-
služba sa vzťahuje na všetky poruchy, ktoré spĺňajú podmienky záručnej reklamácie
-
služba je platná 24 mesiacov od nákupu
-
uplatnenie služby je jednorazové
-
v rámci uplatnenia nemáte nárok na vrátenie peňazí, možná je len výmena
-
službu je možné zakúpiť len pri nákupe tovaru
-
služba je dostupná len pre fyzické osoby
Ako postupovať pri uplatnení:
-
reklamovaný tovar zašlite Slovenskou poštou na adresu: ASPIRA s.r.o., P.O.Box 35, 066 03 Humenné
-
skontrolujeme, či máte platnú službu "Garancia výmeny za nový tovar do 7 dní"
-
skontrolujeme, či porucha tovaru spĺňa záručné podmienky
-
pokiaľ ide o záručnú reklamáciu, tovar vám okamžite vymeníme
-
ak sa porucha neprejaví alebo bude tovar javiť známky mechanického poškodenia, tovar pošleme do servisu na diagnostiku. Ak sa potvrdí, že ide o poruchu, ktorá spĺňa záručné podmienky, tovar vám vymeníme.
Ako vybavujeme reklamácie
Tovar vám vymeníme za rovnaký model bez ohľadu na jeho aktuálnu predajnú cenu. Ak rovnaký tovar nie je dostupný, vyberieme s vami iný tovar s podobnými parametrami do výšky ceny pôvodného výrobku. V prípade, ak nový tovar nebude v rovnakej cene, rozdiel nám doplatíte alebo vám vrátime preplatok.
Výmena tovaru nie je možná:
- ak je tovar funkčný a má len „kozmetické“ poruchy (ako sú škrabance, fľaky, praskliny), ktoré vznikli používaním
- ak ide o spotrebný materiál
- vada sa neprejavila a tovar je potrebné poslať do servisného strediska na odskúšanie
- porucha tovaru nespĺňa záručné podmienky, alebo je výrobok mechanicky poškodený
- ide o produkt, ktorý bol darček k nákupu